Ik ben een schrijver. Een denker. En onverzadigbaar nieuwsgierig.

Fan van klantgerichtheid

Als klant zijn we allemaal ervaringsdeskundig. Dat is mooi, dat helpt je denken vanuit jouw klant. Of je lezer, de ontvanger, je doelgroep. De ander. Die verdient een duidelijk verhaal, een mooi aanbod, jouw aandacht. Daar moet je (in je communicatie en teksten) rekening mee houden. Verlies nooit uit het oog dat jouw communicatie klinkt zoals je bent. Dat is een voorwaarde voor een goede relatie met je klant.

Onverzadigbaar nieuwsgierig

Ik schrijf, werk en leef vanuit natuurlijke nieuwsgierigheid. Daarom werk ik graag voor klanten die iets doen op deze vlakken: onderwijs, educatie & kennis delengoede doelen | gezondheid & bewegen. Maar eigenlijk is het belangrijker dat mijn klant bevlogen is over wat hij doet. Dat wakkert mijn nieuwsgierigheid altijd aan.

Blogs & andere stukjes

In mijn vrije tijd schrijf ik blogs over klantgerichtheid, schrijven en (mis)communicatie. Soms spreek ik daar iemand over die ik tof vind. Maar ik produceer vooral graag blogs over mijn alledaagse gestrompel, een onmisbare uitlaatklep.

Steeds meer mensen lezen mijn stukken. Meld je ook aan voor mijn mailinglijst. Je ontvangt dan een mail als ik nieuw leesvoer voor je heb.

Ondernemen

Ik (sinds 1974) studeerde in 1997 af als tekstschrijver. Na vele schrijf- en redactiebaantjes kwam ik tot de conclusie dat ik waarschijnlijk beter tot mijn recht zou komen als ik voor mezelf zou beginnen. In 2011 startte ik mijn eigen schrijfpraktijk. Sindsdien ben ik creatiever en voel ik me rijker dan ooit.