Ik ben een schrijver. Een denker. Ik doe veel aan (zelf)reflectie. Ik ben ook onverzadigbaar nieuwsgierig.

Fan van klantgerichtheid

Als klant zijn we allemaal ervaringsdeskundig. Dat is mooi, dat helpt je denken vanuit jouw klant. Of je lezer, de ontvanger, je doelgroep. De ander. Die verdient een duidelijk verhaal, een mooi aanbod, jouw aandacht. Daar moet je (in je communicatie en teksten) rekening mee houden. Verlies nooit uit het oog dat jouw communicatie klinkt zoals je bent. Dat is een voorwaarde voor een goede relatie met je klant.

Onverzadigbaar nieuwsgierig

Ik schrijf, werk en leef vanuit natuurlijke nieuwsgierigheid. Daarom werk ik graag voor klanten die iets doen op deze vlakken: onderwijs, educatie & kennis delengoede doelen | gezondheid & bewegen. Maar eigenlijk is het belangrijker dat mijn klant bevlogen is over wat hij doet. Dat wakkert mijn nieuwsgierigheid altijd aan.

Bloggen & interviewen

In mijn vrije tijd schrijf ik blogs en interview ik mensen die ik tof vind. Mijn favoriete onderwerp? Hoe te leven. Gewoon met beide benen op de grond, in het alledaagse leven. Steeds meer mensen lezen mijn stukken. Meld je ook aan voor mijn mailinglijst. Je ontvangt dan ongeveer eens per maand nieuwe artikelen en blogs.

Ondernemen

Mijn Schrijfpraktijk bestaat sinds 2011. Ik ben creatiever en voel me rijker dan ooit. Als ondernemer heb ik geregeld groeispurts. Ik ontdek steeds nieuwe manieren om met schrijven bezig te zijn – op zo een manier dat anderen daar iets aan hebben.