Wil je iets creatiefs, om je klanten mee te verrassen? En mag ik daarover meedenken? Oh, dan maak je mij heel blij. En ik jou. Ik heb nú al ideeën voor je! Zoals – ik noem maar een dwarsstraat – een boekje om je klanten mee te verrassen omdat je vijf jaar bestaat, een interviewreeks met jou en collega’s waarin je jullie expertise deelt of een mooi cadeaupakket met een aanbieding voor je trouwe klanten.

Jouw behoefte en het perspectief van jouw klant

Als we met elkaar gaan babbelen en jij mij vertelt waar je met je bedrijf (voor) staat, heb ik zeker nog meer ideeën voor je. Dat kan met een uurtje sparren bij jou op kantoor, maar ook telefonisch of via de mail. Zeg het maar.

Ik benader wat jij wil doen vanuit jouw behoefte en het perspectief van jouw klant. Zo nodig help ik je op weg met een schets of raamwerk. En ik stel altijd wel een paar vragen om het inhoudelijk waterdicht te krijgen. Samen maken we concreet wat er moet gebeuren en wat je eerste stap is, zodat het boeltje gaat rollen.