Fondsenwerving

De drie belangrijkste zaken in elke fondsenwervende tekst, maar waarvan er vaak wel eentje wordt vergeten: emotie, urgentie en een ijzersterke geefvraag.

Uurtje sparren

Hoe raak je je klanten (nog beter)? Krijg je ideeën concreet. En ontdek hoe je je in de klant verplaatst én eerlijk en open blijft communiceren in je eigen toon.

Webteksten

Een goede webtekst geeft je bezoeker direct wat hij zoekt. En helpt hem voor jou te kiezen. Daarvoor moet je je doelgroep kennen én snappen!

Portretinterview

Je verhaal op papier zetten is lastig. Je denkt meteen in schrijftaal, wil heldere formuleringen. Maar als je het kan vertéllen, wordt het opeens een heel ander verhaal.

Nieuwsbrief

Nieuws is er altijd. Die nieuwsbrief is dus zo geschreven. Of toch niet? En moet je het eigenlijk wel ‘nieuwsbrief’ noemen?

Wervende teksten

Zet de lezer in het zonnetje, spreek hem persoonlijk aan, maak hem de held van je verhaal, geef iets weg, laat je lezer iets voelen.

Redactie

Kom je niet verder dan een goed idee, zit je met een deadline of zoek je iemand die je teksten inkort of pimpt?

Informatieve teksten

Alles is begrijpelijk uit te leggen aan je doelgroep. Hoe complex een onderwerp ook is. Pas bijvoorbeeld de kunst van het weglaten toe.