Fondsenwerving

Drie belangrijkste zaken in elke fondsenwervende tekst, maar waarvan er vaak wel eentje wordt vergeten: emotie, urgentie en een ijzersterke geefvraag.

Uurtje sparren

Hoe raak je je klanten (nog beter)? Krijg je ideeën concreet. En ontdek hoe je je in de klant verplaatst én eerlijk en open blijft communiceren in je eigen toon.

Webteksten

Een goede webtekst geeft je bezoeker direct wat hij zoekt. En helpt hem voor jou te kiezen. Daarvoor moet je je doelgroep kennen én snappen!

Wervende teksten

Zet de lezer in het zonnetje, spreek hem persoonlijk aan, maak hem de held van je verhaal, geef iets weg, laat je lezer iets voelen.

Nieuwsbrief

Nieuws is er altijd. Die nieuwsbrief is dus zo geschreven. Of toch niet? En moet je het eigenlijk wel ‘nieuwsbrief’ noemen?

Redactie

Een goede redactieslag is geen overbodige luxe voor je marketing- en communicatieteksten. Wat kan er mis gaan zonder goede (eind)redactie?

Informatieve teksten

Alles is begrijpelijk uit te leggen aan je doelgroep. Hoe complex een onderwerp ook is. Pas bijvoorbeeld de kunst van het weglaten toe.