Bekijk het door de ogen van je klant
Komt er een campagne aan? Wil je een wervend filmpje over je bedrijf? Ga je een innovatie presenteren op een beurs?
Dan ga je niet vertellen hoe hard je aan je project werkt of welke stappen je allemaal doorloopt. Je vertelt ook niet hoe ingenieus je project, dienst of campagne in elkaar zit en hoe complex het productieproces is.
Waar zit je klant wél op te wachten? Antwoord op vragen als:
Wat heb ik eraan?
Wat levert het mij op?
Waarom zou ik niet naar iemand anders gaan?
Daarom verleggen we de focus. In al je communicatie beantwoord je vragen van je klant. Nog voor hij die kan stellen.
Welke communicatiemiddelen heb je nodig?
Een brief, leaflet, landingspagina, socials, wervend filmpje, powerpoint-presentatie, brochure, whitepaper, infographics, foto’s, stand. Er is zoveel mogelijk. Maar wat is een goede keuze of combi voor jou, op dit moment, voor dit project?
Of misschien heb je het middel al en moet je website op de schop, verbeterd, klantgerichter? Ook dan help ik je graag met advies.
Goed voor jou om te weten. Ik werk efficiënt en soepel samen met andere professionals die mijn klanten zelf in de arm hebben genomen. Maar ik heb zelf ook goede vormgevers, filmmakers, fotografen of webbouwers in mijn netwerk.
De hele flow moet kloppen.
Je communicatie houdt niet op bij die brochure, dat filmpje of die web- of landingspagina.
De hele flow moet kloppen. Interne links, bevestigingspagina’s en -mails. Een bedankkaartje. Een belletje over een half jaar. Alles waar je misschien zelf nog niet aan had gedacht, maar waar je je klant echt blij mee maakt. Daar adviseer ik je ook over.