icoon-wervende-tekstenJe verwacht het misschien niet: maar bij een wervende tekst staat niet de call-to-action centraal. Wat centraal staat is namelijk… de lezer.

Dus zet de lezer in het zonnetje, spreek hem zo persoonlijk mogelijk aan, maak hem de held van je verhaal, geef iets weg, laat je lezer iets voelen. Wat je doel ook is, een goede wervende tekst gaat over de lezer. Alleen dan kan je tekst effectief zijn.

Wervende teksten: voor reclame en resultaat

Voor opdrachtgevers in de zorg, goede doelen en onderwijs schrijft Sabine veel wervende teksten. Denk aan mailings, e-mailings, landingpages, fondsenwervingsbrieven, leaflets. Denk ook aan jubileumuitgaven, advertenties, advertorials – wat ook maar effectief is voor jouw doel (en lezer!).

De teksten voldoen natuurlijk aan eisen als:

  • Nog maar een keer: de lezer staat centraal
  • In de persoonlijke stijl en toon van jouw organisatie, passend bij het medium
  • Met gevoel geschreven
  • Hoge kwaliteit, meteen bij de eerste opzet
  • Basisprincipes zoals begrijpelijke taal (B1-niveau)
  • Gericht op resultaat (extra donaties, klik op een link, database verrijking, een aanvraag…)

 
Zodat de boodschap waterdicht, ijzersterk en effectief wordt.

Of laat je overtuigen door spontane reacties van klanten

Terug naar alle diensten