Uurtje sparren: hoe raak jij je klanten (nog beter)?

Hoe verplaats jij je in de klant en blijf je toch jezelf? Je verkoopt je product of dienst niet door ‘aan verkoop te doen’, maar door je zoveel mogelijk voor te stellen dat jij jouw klant bent. De grote truc daarbij is om creatief te zijn en eerlijk en open te communiceren, in je eigen toon.

cupido_homepageTijdens een uurtje of twee sparren benader ik wat jij wil doen vanuit jouw communicatie en het perspectief van jouw klant. Daardoor ga jij scherp(er) oog krijgen voor manieren, randvoorwaarden en (ogenschijnlijke) details die het verschil maken tussen je klanten benaderen en het hart van je klanten veroveren.

Samen kijken we naar de context, maken concreet wat er moet gebeuren en wat je eerste stap is, zodat het boeltje gaat rollen. En ik kan je uiteraard helpen met teksten, je hoeft niet alles zelf te doen.

Zo blijft het niet alleen bij een plan, maar ga je echt gave dingen doen om je klanten (nog beter) te raken.

Vraag Sabine om een uurtje sparren.