Meest gevraagd voor:

Fondsenwervend

icoon-fondsenwervingsbriefDe drie belangrijkste zaken in elke fondsenwervende tekst, maar waarvan er vaak wel eentje wordt vergeten: emotie, urgentie en een ijzersterke geefvraag.

Webteksten (SEO)

icoon-seo-webtekstenEen goede webtekst geeft je bezoeker direct wat hij zoekt. En helpt hem voor jou te kiezen. Daarvoor moet je je doelgroep kennen én snappen!

Advies klantgericht denken

cupido_homepageIedereen weet dat je vanuit je klant moet denken. Maar hoe doe je dat:
je verplaatsen in de klant en toch jezelf blijven?

Wervende teksten

icoon-wervende-tekstenZet de lezer in het zonnetje, spreek hem persoonlijk aan, maak hem de held van je verhaal, geef iets weg, laat je lezer iets voelen.

Informatieve teksten

icoon-informatieve-tekstenAlles is begrijpelijk uit te leggen aan je doelgroep. Hoe complex een onderwerp ook is. Pas bijvoorbeeld de kunst van het weglaten toe.

Redactie

icoon-redactieKom je niet verder dan een goed idee, zit je met een deadline of zoek je iemand die je teksten inkort of pimpt?

Nieuwsbrief

icoon-nieuwsbriefNieuws is er altijd. Die nieuwsbrief is dus zo geschreven. Of toch niet? En moet je het eigenlijk wel ‘nieuwsbrief’ noemen?