Meest gevraagd voor:

Fondsenwervend

icoon-fondsenwervingsbriefDe drie belangrijkste zaken in elke fondsenwervende tekst, maar waarvan er vaak wel eentje wordt vergeten: emotie, urgentie en een ijzersterke geefvraag.

Webteksten (SEO)

icoon-seo-webtekstenEen goede webtekst geeft je bezoeker direct wat hij zoekt. En helpt hem voor jou te kiezen. Daarvoor moet je je doelgroep kennen én snappen!

Uurtje sparren

cupido_homepageHoe raak je je klanten (nog beter)? Krijg je ideeën concreet. En ontdek hoe je je in de klant verplaatst én eerlijk en open blijft communiceren in je eigen toon.

Wervende teksten

icoon-wervende-tekstenZet de lezer in het zonnetje, spreek hem persoonlijk aan, maak hem de held van je verhaal, geef iets weg, laat je lezer iets voelen.

Informatieve teksten

icoon-informatieve-tekstenAlles is begrijpelijk uit te leggen aan je doelgroep. Hoe complex een onderwerp ook is. Pas bijvoorbeeld de kunst van het weglaten toe.

Redactie

icoon-redactieKom je niet verder dan een goed idee, zit je met een deadline of zoek je iemand die je teksten inkort of pimpt?

Nieuwsbrief

icoon-nieuwsbriefNieuws is er altijd. Die nieuwsbrief is dus zo geschreven. Of toch niet? En moet je het eigenlijk wel ‘nieuwsbrief’ noemen?